Every 3rd Saturdays Socio- cultural integration program. संकीर्तन प्रत्येक तेस्रो शनिबार, स्वागतम्

Transformatie door initiatie

'Nu ben ik op het juiste pad beland en kan ik het doel van mijn menselijk leven bereiken' zei Anil prabhu toen hij in Ujjain was voor de inititaie.


Anil prabhu, voor initiatie
Het jaar 2014 was met heel veel gunst begonnen, en bijzonder was de eerste dag, de dag dat hij zijn tweede leven kreeg. Zijn eerste leven was begonnen bij zijn ouders, in Suriname. Daarna was hij verhuisd naar Rotterdam  en heeft hier gewerkt.


Hij vertelde dat hij ooit getrouwd was geweest. Maar: 'het leven was niet gelukzalig en zuiver want de liefde vanuit het hart was gericht naar iemand in plaats van naar de Heer, onze oorsprong Shree Krishna' zei Anil  prabhu. Daarom was ik altijd gepannen.
Initiatie programma in Ujjain
 Meestal is het geval dat de liefde met de echtgenoot van lust naar lust is gericht, en de lust kan nooit leiden tot tevredenheid. Dan, vertelde hij: mijn vrouw ging weg met een andere man en was ik gescheiden. Nu is het gebleken dat het beter is dat ik alleen ben. Ik ben bijna 40 jaar oud en ik wil niet trouwen. Mijn leven is waardevol geworden nadat ik in aanraking kwam met het Krishna bewustzijn. Ik ben dankbaar aan Srila Prabhupada en zijn volgelingen. Omdat ik alleen ben kan ik mijn Guru Maharaj beter dienen en mijn Krishna bewustzijn bevorderen.
Het is de genade van de toegewijden en Krishna dat Anil prabhu zijn leven waar kon maken. Hij beseft deze genade heel erg. 

Na de initiatie, als Ananta Prema Das
In Rotterdam hebben de toegewijden, namelijk Narayani mataji en Visvaroop Das prabhu,  hem goed geholpen. Dankzij Naamhat Boxtel heeft hij de gelegenheid gekregen om met Zijne Heilighheid Bhakti Caru Swami Maharaj een heilige gesprek te voeren en zo kennis met elkaar te maken. 

Het was op 24 juli 2012 dat Guru Maharaj Bhakti Caru Swami naar Naamhat Boxtel kwam ter gelegenheid van de viering van het 10e jaar bestaan van Naamhat Boxtel. Bij die gelegenheid bij de Naamhat is Guru- discipel relatie begonnen.  Anil prabhu heeft Srila Prabhupada al als zijn siksa guru geaccepteerd. Sinds 2010 begon hij 16 met ronden Maha Mantra te reciteren. Hij is heel serieus togewijde.  

Op 1 januari 2014, de dag van zijn initiatie was Anil Prabhu in extase. Hij is niet meer Anil maar getransformeerd als Ananta Prema Das - een dienaar met oneindige liefde aan De Heer Radha Krishna.
Door Gautam. naamhat@hotmail.com 

Comments